niedziela, 26 maja 2013

Komunia Tosi.


Tosia ma komunię.
Od tygodnia przyjmujemy gości z Polski, a detalicznie z Krakowa.
Są dziadkowie, ciocia Bogusia, ciocia Bożenka, Isia z Piotrkiem, Maćkiem i Rafałem. Trochę potem docierają goście z wielkiego świata: Ewa z Kaiem z Niemiec i Joanna z Jukeju.
W sobotę przed komunią witamy reprezentację ze Szwecji.
Nad ranem w niedzielę - dziadkowie z Rejowca, Kaśka i Jowita.
Aaaaa... i jeszcze goście (właściwie gościówy) z południa Norwegii: Aneta z Sonią.
W sumie poza Tosią jest jeszcze siedmioro dzieci, które pierwszy raz przyjmują komunię.
Wzruszająco było.
Niejeden tusz do rzęs nie wypadł dobrze w teście konsumenckim.
Miałam w imieniu rodziców podziękować księdzu za przygotowanie dzieci i... też mi się udzieliło jak zobaczyłam ćwieki w oczach zebranych. Do tej pory sprawdzałam się w tekstach wesołych, tym razem nic śmiesznego nie przychodziło mi do głowy.
- Masz jakieś zdjęcia?
- Ja, nie. Nie miałam głowy. Ale wypożyczam Łukaszowe: komunia Tosi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz